Halil İbrahim ATAMAN-POSOF
Posof ta yenilikler devam ediyor. Yıllardan beri yapılması istenen ve gerçekleşemeyen toki EVLERİ artık tamamlanarak sahiplerine teslim edildi.
Teslim törenine Ardahan Millet vekili Prof.Dr.Orhan ATALAY ve Posof BELEDİYE başkanı Cahit ULGAR katılarak evlerin öneminden sahiplerine bilgi verilirken Posof tan gidenlerin tekrar dönmeleri için bazı uyarılarda bulunarak Doğa güzellikleri harika olan POSO a tekrar dönmeleri için çağrıda bulundular.
126 daire olan TOKİ evlerinin ilk binası bugün teslim edildi ve her gün gruplar halinde teslimlerin yapılacağı belirtildi.
Check Also
19 MAYISIN 107. YIL ÖNÜMÜ POSOFTA HEYECANLA KUTLANDI
Okunma Sayısı: 114 19 MAYISIN 107. YIL ÖNÜMÜ POSOF TA HEYECANLA KUTLANDI Halil İbrahim ATAMAN-POSOF …